HLEDAT

ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

TTC TELSYS, a.s.

Na této pozici budete:

  • Zajišťovat telefonickou a e-mailovou komunikaci s našimi zákazníky
  • Evidovat došlé objednávky
  • Objednávat materiál na sklad
  • Zodpovídat za příjem a výdej materiálu ze skladu, včetně jeho evidence (MS Excel, Helios Green)
  • Připravovat zboží dle objednávek (včetně jeho předání přepravní službě)
  • Udržovat pořádek ve skladu

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci, možnost seberealizace
  • Příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu
  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna hrazeného zaměstnavatelem (Sick Days)
  • Příspěvek na stravování – možnost kvalitního závodního stravování
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Příspěvek na rekreaci
  • Mobilní telefon i k soukromým účelům
  • Výhodné ceny služeb mobilního operátora i pro rodinné příslušníky
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků
  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
  • Jistotu pravidelné mzdy
  • Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, Outlook)
  • Ukončené ÚSO vzdělání
  • Zodpovědný, samostatný a aktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Manuální zručnost

Výhodou bude, pokud máte:

  • SŠ vzdělání
  • Zkušenosti na obdobné pracovní pozici

Adresa pracoviště:

  • Úvalská 1222/32, 100 00, Praha 10 – Strašnice

Pokud vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email: kalinova@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.