
VŠE, CO POTŘEBUJETE,
JE WEBOVÝ PROHLÍŽEČ
Jsme provozovatelem serverové aplikace, takže není třeba nic instalovat, pouze se na webové stránce přihlásíte ke svému účtu. Všechny informace tak jsou dostupné odkudkoliv na světě.
Česká aplikace, která slouží ke kontrole pracovní činnosti v reálném čase. Je využívána zejména bezpečnostními agenturami ,tzv. facility společnostmi (úklid, údržba atp.) a výrobními podniky pro monitoring zaměstnanců na rizikových pracovištích. Systém TouchGuard se skládá z mobilních aplikací pro Android a Wear OS a webové aplikace. V současné době je provozována v 8 zemích Evropy a v Austrálii.
Jsme provozovatelem serverové aplikace, takže není třeba nic instalovat, pouze se na webové stránce přihlásíte ke svému účtu. Všechny informace tak jsou dostupné odkudkoliv na světě.
Pokud máte zájem systém vyzkoušet, je to možné zdarma na omezenou dobu. Kontaktujte nás a zašleme vám přihlašovací údaje.
Aplikaci je možné stáhnout z Google Play jako jakoukoliv jinou aplikaci, kterou máte ve svém telefonu.
Instalace i nastavení jsou velmi snadné. Abychom vám s tím pomohli, zaškolíme vás, případně je vám k dispozici naše technická podpora.
Přenos dat na server v reálném čase s automatickým vyhodnocením
Funguje i v místech se slabým signálem. Data se synchronizují později, když je to možné
GPS tracking, detekce nečinnosti, pádu a náklonu telefonu, tlačítko bdělost
Evidence příchodů a odchodů s hlídáním stavu osob na směně. V případě nesrovnalostí je automaticky generováno upozornění
Přílohy se nahrávají na server automaticky. Poté je možné je poslat emailem odpovědným osobám
Lze povolit, omezit (pouze na vlastní seznam čísel) nebo úplně zakázat
Rozšířená licence obsahuje stejné funkce jako Základní, a k tomu navíc:
Systém pro půjčování majetku (primárně klíčů) opatřených NFC tagem. Věc je možné půjčit, přiřadit osobě a nastavit požadovaný termín vrácení. Pokud termín vyprší, jsou upozorněni jak osoba, která si věc půjčila, tak správce majetku (např. recepční) prostřednictvím emailu.
Modul pro správu návštěvních karet. Lze obsluhovat z PC nebo mobilního terminálu. V případě použití více terminálů a PC se data mezi sebou synchorizují, takže lze vytvořit návštěvy na jedné vrátnici a ukončit na jiné.
Lze vytvořit databázi s údaji o zařízení (stroje, nástroje, přístroje…), které lze po načtení čárového kódu zařízení vložit do Formuláře a s těmito údaji dále pracovat.
Možnost vyplňování formulářů na webu.