HLEDAT

FYZICKÁ OSTRAHA

TOUCHGUARD je bezpečná česká aplikace pro monitoring pracovní činnosti vyvinutá a provozovaná společností TTC TELSYS, a.s. Jedná se o systém, který je v současnosti využíván v 8 zemích Evropy a v Austrálii.

TOUCHGUARD byl původně vyvinut jako online pochůzkový systém pro bezpečnostní agentury a zcela odpovídá jejich potřebám. Dnes ho díky pokročilým funkcím používají i úklidové agentury, facility společnosti (správa a údržba budov), servisní technologické organizace a podniky s pozicemi s vyšším rizikem zranění (monitoring osamoceného pracovníka).

Jak systém funguje?

Pro provoz pochůzkového systému TOUCHGUARD je třeba pouze mobilní telefon s operačním systémem Android, NFC čipy jako kontrolní body a připojení k internetu.

Mobilní telefon má na rozdíl od jiných, jednoúčelových systémů mnohem širší možnosti použití, proto lze prostřednictvím naší aplikace kromě vykonávání pochůzek posílat fotky, GPS souřadnice, vyplňovat formuláře, volat a posílat SMS pouze na povolená telefonní čísla, díky akcelerometru zjišťovat polohu telefonu a chránit tak pracovníka (systém monitoringu osamocených pracovníků) atd. Dále lze využívat vybrané aplikace třetích stran – různé komunikátory, emailový klient, aplikace pro připojení na CCTV systémy apod.

Telefon lze kompletně spravovat vzdáleně. Uživatel mobilního terminálu může používat jen to, co mu správce nastaví přes webové rozhraní. Například povolení pouze vybraných funkcí systému, volání, SMS. Do nastavení telefonu nelze zasahovat bez svolení správce, stejně tak nelze používat nežádoucí aplikace, které nesouvisejí s výkonem práce.

Průběh práce ostrahy lze sledovat online na webovém rozhraní ve webovém prohlížeči (není třeba nikam nic instalovat) nebo prostřednictvím PCO.

Výstup ze systému je ve formě PDF nebo CSV reportů, které lze odesílat automaticky, například po skončení směny.

Klíčové funkce systému

  • Pochůzky s automatickým vyhodnocováním – pro koncového zákazníka zcela transparentní. Report chodí ve formátu PDF přímo ze systému a je tak mnohem důvěryhodnější než report v tabulce, kterou lze snadno upravit. Parametry pochůzek lze nastavit zcela individuálně.
  • Kontrolní body jsou bezkontaktní. Kromě NFC čipů je možné použít i variantu s tzv. iBeacony, které lze načítat ze vzdálenosti několika metrů bez nutnosti vyndávat telefon z kapsy.
  • Formuláře slouží pro reporting nenadálých událostí. Kromě fotky z místa incidentu, která ob­sahuje i GPS souřadnice místa, kde byla pořízena, je možné napsat komentář, popř. lze vybírat kategorii události, na jejímž základě systém automaticky informuje pouze osoby odpovědné za konkrétní oblast.
  • Docházka slouží k evidenci příchodů/odchodů všech pracovníků objektu. Pomocí funkce plá­nování směn lze automaticky monitorovat, že je na objektu přítomný požadovaný počet osob.
  • KPI neboli klíčové ukazatele výkonnosti slouží k automatickému vyhodnocování počtu udá­lostí. Například počet pochůzek za den, počet chyb za měsíc, zahájení pochůzky v určitém časovém okně apod. Lze tak automatizovat činnosti, které bylo většinou třeba počítat ručně.
  • Záznam (deník) obsahuje veškeré události z objektu, které lze komentovat. Vznikne tak ucele­ná zpráva o dění na objektu a lze jím zcela nahradit papírovou provozní knihu.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Vaše osobní údaje jsou zpracovány dle zásad Ochrany osobních údajů