HLEDAT

FYZICKÁ OSTRAHA

Primárně byl online pochůzkový systém vyvinut pro účely a využití v bezpečnostních agenturách a zcela odpovídá jejich potřebám. Dnes ho díky pokročilým funkcím používají i úklidové agentury, facility společnosti (údržba) a podniky s pozicemi s vyšším rizikem zranění (monitoring osamoceného pracovníka).

TouchGuard je originální online pochůzkový systém vyvinutý a provozovaný společností TTC TELSYS. Jedná se o ryze českou aplikaci, která je v současnosti využívána v 8 zemích světa. Pro provoz pochůzkového systému TouchGuard je třeba pouze mobilní telefon s operačním systémem Android, NFC čipy jako kontrolní body a připojení k internetu.

Jak systém funguje?

Protože mobilní telefon má na rozdíl od jiných, jednoúčelových, systémů mnohem širší možnosti použití, lze prostředním naší aplikace kromě vykonávání pochůzek posílat fotky, GPS souřadnice, vyplňovat formuláře, volat a posílat SMS pouze na povolená telefonní čísla, díky akcelerometru zjišťovat polohu telefonu a chránit tak pracovníka (systém monitoringu osamocených pracovníků) atd. Dále lze využívat vybrané aplikace třetích stran – různé komunikátory, emailový klient, aplikace pro připojení na CCTV systémy apod.

Telefon lze kompletně spravovat vzdáleně. Uživatel mobilního terminálu může používat jen to, co mu správce nastaví přes webové rozhraní. Například povolení pouze vybraných funkcí systému, volání, SMS. Do nastavení telefonu nelze zasahovat bez svolení správce, stejně tak nelze používat nežádoucí aplikace, které nesouvisejí s výkonem práce.

Průběh práce ostrahy lze sledovat online na webovém rozhraní ve webovém prohlížeči (není třeba nikam nic instalovat) nebo prostřednictvím PCO JABLONET PRO.

Výstup ze systému je ve formě PDF nebo CSV reportů, které lze odesílat automaticky po skončení směny.

Klíčové funkce systému

  • Pochůzky s automatickým vyhodnocováním – pro koncového zákazníka zcela transparentní. Report chodí ve formátu PDF přímo ze systému a je tak mnohem důvěryhodnější než report v tabulce, kterou lze snadno upravit. Parametry pochůzek lze nastavit zcela individuálně.
  • Kontrolní body jsou bezkontaktní. Kromě NFC čipů je možné použít i variantu s tzv. iBeacony, které lze načítat ze vzdálenosti několika metrů bez nutnosti vyndávat telefon z kapsy
  • Formuláře slouží pro reporting nenadálých událostí. Kromě fotky z místa incidentu, která obsahuje i GPS souřadnice místa, kde byla pořízena, je možné napsat komentář, popř. lze vybírat kategorii události, na základě níž systém automaticky informuje pouze osoby odpovědné za konkrétní oblast.
  • Docházka slouží k evidenci příchodů/odchodů všech pracovníků objektu. Pomocí funkce plánování směn lze automaticky monitorovat, že je na objektu přítomný požadovaný počet osob
  • KPI neboli klíčové ukazatele výkonnosti slouží k automatickému vyhodnocování počtu událostí. Například počet pochůzek za den, počet chyb za měsíc, zahájení pochůzky v určitém časovém okně apod. Lze tak automatizovat činnosti, které bylo většinou třeba počítat ručně.
  • Záznam (deník) obsahuje veškeré události z objektu, které lze komentovat. Vznikne tak ucelené zpráva o dění na objektu a lze jím zcela nahradit papírovou provozní knihu.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Vaše osobní údaje jsou zpracovány dle zásad Ochrany osobních údajů